Hej hopp, i lingonskogen!

Från och med idag är inte min huvudblogg offentlig längre. Måhända tycker ni att det är ett tråkigt val som jag har gjort, men så är det. Jag tänker inte fortsätta vara min egen skvallertabloid; vill ni veta något om mig är det bara att höra av sig till mina vänner eller någon som bryr sig. Om ni är så genuint intresserade av att höra mina innersta funderingar att enbart tanken får er att svettas i grenen, och kanske till och med kissa på er lite, så kan ni svirra iväg ett mail till:

[email protected],

och hoppas på att jag hör av mig.

Antagligen gör jag det. Jag är inte så mycket för att säga nej.


Kommentarer
Postat av: Becka

Förjävla fin layout.

2008-11-20 @ 23:41:59
URL: http://ramstenvarupptaget.blogg.se/
Postat av: Elin

Härligt att du kom in! På min linje krävdes 0,1 på högskoleprovet för att komma in :P

2009-07-15 @ 22:49:28
URL: http://paprikapulver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0